2015. február 27., péntek

Smink | Electric storm

Hogy ne hagyjuk kihűlni a Storm paletta témát, máris itt vele egy smink. Imádom a benne található kéket. Meg úgy általában a sötétkéket. Annak, aki nem tudja megsúgom, hogy míg legtöbben a szerelemtől rózsaszínben látják a világot, addig én sötétkékben. Ezt a sminket különösen imádom, már nem egyszer elkészítettem. Persze azért néha a többi színt is hagyom kibontakozni. Néha...




• Mindig, amikor valami erősebbet, füstösebbet készítek, akkor a legelső lépés (a kötelező szemhéjalap után, természetesen) egy világosbarna a mélyítővonalban. Ezzel megkönnyebbítem a későbbi dolgomat satírozás terén.
• Ha ez pipa, akkor a kékkel kezdek középen, majd jöhet belülre a fényes pezsgőszín, kívülre pedig a matt fekete, majd satírozás. Akkor megint színek, megint satírozás... amíg elégedett nem leszek.
• Végezetül a külső széleket is elsatírozom a már előre felvitt világosbarna segítségével. Az alsó pillasorról se szabad megfeledkezni, az íriszemig óvatosan felviszem a sötétkéket, és finoman elsatírozom. Ha ennél többet szórakoznék alul, nagyon idétlenül néznék ki.
• Befejezésképp a kimaradhatatlan szuperszónikus trió: tus-spirál-highlighter.

• Nem kezelhetetlenül potyogós a paletta, de a biztonság kedvéért utoljára hagyom az alapozást, és az arcom formázását. A szemöldökömet se hagytam ki a buliból. Ó, és minden nap bad-brow-day. Puszi a bal szemöldökömnek!
• Legutolsó művelet a rúzs. Csak egy vörös rúzst finoman felütögettem, hogy leheljek némi életet az ajkaimra.




2 megjegyzés: